CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس

در سال های اخیر، ابتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) در حال افزایش است، و بسیاری از مردم از آن فوت کرد، به طوری که بیشتر و بیشتر مردم شروع به توجه به آن است. برخی از CKD توسط فشار خون بالا ایجاد می شود، و برخی از بیماران CKD با فشار خون بالا همراه است. CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس؟

با توجه به سال ما را از مشاهدات بالینی، ما متوجه شدیم که پیش آگهی از CKD با فشار خون بالا ضعیف است. بنابراین، درمان زودهنگام ضروری است، فقط به عنوان آن را نیز ضروری برای کنترل فشار خون است. CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس؟

در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس شود. از آنجا که CKD و فشار خون بالا تا حد زیادی می تواند بر یکدیگر، در حالی که تلاش برای CKD، آن را نیز لازم به پایین آوردن فشار خون. در بیمارستان ما، برخی داروهای ضد فشار خون می توان برای پایین آوردن فشار خون. علاوه بر این، ما همچنین درمان های ویژه ای داشته باشند برای CKD، به عنوان مثال، "چهار" یک "" هفت TCM روش های درمانی سنتی طب چینی. این درمان های ترکیبی برای بیماری کلیه درمان های نوآورانه است و می تواند CKD را از ریشه درمان کنند. این درمان به این نتیجه ترکیب طب چینی خوراکی Maikang، طب میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا درمان هفت درمان TCM. آنها درمان CKD خود را به طور عمده از دو بخش، از بین بردن مواد سمی و سلول های آسیب دیده را ترمیم و بافت کلیوی. از طریق ترکیبی از محیط داخلی و خارجی، ما می تواند بیماری خود را به سرعت و به طور موثر کنترل می کند. اگر شما در CKD مراحل اولیه است، ما مطمئن هستیم تا به عقب بیماری خود هستند. در حالی که، اگر شما در میانه یا اواخر CKD مرحله، ما می توانیم این بیماری را کنترل و جلوگیری از بدتر شدن. اگر درد و رنج از CKD و فشار خون بالا هستند، ما از شما دعوت به ارسال ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و ما به زودی پاسخ داده خواهد شد.

در نتیجه، CKD را می توان با فشار خون بالا معکوس بستگی به وضعیت بیماری خود را، اما برای ما، ما همه چیز ممکن است برای معکوس کردن بیماری خود و کمک به یک زندگی سالم زندگی می کنند شما انجام دهد. هر گونه سؤال دیگر، ما شما را دعوت به مشورت پزشکان ما آنلاین برای کمک رایگان.





:: برچسب‌ها: بیماری بالا مزمن کلیوی (CKD)، فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: